دانلود كتاب راهنماي سفر به روسيه به زبان فارسي

زبان روسي ، آموزش زبان روسي،آموزش زبان روسي نصرت،آموزش روسي،دانلود رايگان آموزش زبان روسي

دانلود كتاب راهنماي سفر به روسيه به زبان فارسي

۲,۹۳۱ بازديد ۱ نظر

دانلود كتاب راهنماي سفر به روسيه به زبان فارسي

دانلود كتاب راهنماي سفر به روسيه به زبان فارسي اين شماره را به كشور زيبا و پهناور روسيه اختصاص داده ايم. شما كه فعاليت هاي گسترده اي در زمينه ي رزرو هتل، ويزا و تورهاي روسيه دارد. در صورت وجود هرگونه سوال در مورد تور، ويزا، هتل و ... با ما تماس بگيريد.
در اين نسخه همانند شماره هاي گذشته سعي كرديم اطلاعات را در حد امكان كامل، روان و مختصر همراه با تصاوير زيبا و با كيفيت ارائه دهيم.

دانلود كتاب روسي به صورت صوتي از لينك زير:

فايل  كتاب راهنماي سفر به روسيه

پسورد: www.russian9.ir

مختصری در مورد پاناما

کشور پاناما با مساحت ۷۵ هزار کیلومتر مربع، کمی از استان یزد بزرگتره. پاناما از غرب با کاستاریکا و از شرق با کلمبیا همسایه هست و از شمال به دریای کارائیب (اقیانوس اطلس) و از جنوب به اقیانوس آرام محدود شده.

این کشور ۴ میلیون نفری که پل ارتباطی بین آمریکای شمالی و جنوبی هم هست به کانال پولشویی هم معروفه که بدلیل قوانین خاصش پول های کثیف دنیا در پاناما تبدیل به پول های سالم و تمیز میشه! زبان مردم پاناما اسپانیایی هست و بعد از خروج اسپانیا از آمریکای لاتین به مدت ۸۰ سال بخشی از کشور کلمبیای بزرگ بودند. پاناما ابتدا در سال ۱۸۲۱ از اسپانیا مستقل شد و در سال ۱۹۰۳ هم از کلمبیا اعلام استقلال کرد.

معروف ترین غذاهای پاناما

۱- Guacho de Mariscos

این غذا در واقع نوعی سوپ برنج غلیظ است که برای تهیه‌ی آن از ترکیب سبزیجات، سیب زمینی شیرین و ترکیب انواع غذاهای دریایی استفاده می‌کنند. این غذا را معمولا با نوعی دیپ به نام totuma سرو می‌کنند. این دیپ با کدوی حلوایی تهیه می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.